Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

simering na wałku rozrządu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • simering na wałku rozrządu

    Zamieszczone przez kubasek11
    Ja nie wiem czy zdążę dojechać, jeśli tak to z nowym sercem w LEO.
    kubasek11 - nie bój się - poczekamy

  • #2
    simering na wałku rozrządu

    witam wszystkich...
    skoda octavia 1,9 TDI 99' AGR
    niedawno mechanik zmieniial rozrząd i powiedział ze trzeba zmienić również uszczelniacz na walku rozrządu(osobiście tego nie widziałem, mówił że jest mokry)no i pewnie mial racje tylko ze wczesniej byl tylko przypocony a teraz mozna powiedziec ze olej kapie. z tego co wiem to zalozyl simering 47x32x10 cos takiego tyle ze za 15 zl. Pojechalem do niego na drugi dzien zalozyl jakis wezszy zeby nie pracowal w tym miejscu co ten stary orginalny. Moze ktos poradzic jak to uszczelnic, czy moze trzeba kupic orginal za 70zl??
    bo jesli to nie wina simeringu tylko mechanika ( nieumiejetne poslugiwanie sie srubokretem i zarysowal korpus??)wtredy trzeba bedzie z nim inaczej rozmawiac....

    pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      szczepan_k, miałem ten sam silnik w leonie, rozrząd wymieniałem 3 razy i zawsze zakładałem oryginalne części. ten simmering był u mnie tylko raz wymieniony i żadnych wycieków nie miałem jak u ciebie. myślę, że mechanior coś ci namieszał. a z tym węższym simmeringiem to jakaś ściema :shock:

      Komentarz


      • #4
        tak to jest jak człowiek sam nie przypilnuje, a ten wezszy to mial niby wejsc glebiej , ale chyba widze pod autem olej, nie az tyle co po pierwszej wymianie, chyba bede jednak zamawial ten orginalny simering, boje sie wlasnie tego ze mogl zarysowac korpus, bo to jest duraluminiowe, walka nie powinno ruszyc, w zaleznosci od tego czym on to wyciagal.
        z ogledzin tego starego to nie stwierdzilbym zeby mu sie zsunol srubokret, sa na nim slady ale tak na srodku ... takze juz sam nie wiem
        dzieki za pomoc

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez szczepan_k
          boje sie wlasnie tego ze mogl zarysowac korpus, bo to jest duraluminiowe,
          mam te same przeczucia ale pojedź do niego i niech założy ci oryginalny simmering, patrz na łapy patałachom i zobacz jak będzie ściągnięty simmering czy nie ma rys na korpusie albo na wałku.
          powodzonka :wink:

          Komentarz


          • #6
            ...simmeringi potrafią być upierdliwe. Słyszałem o dodatkowym skręceniu sprężynki jak już wszystkie sposoby zawiodły. Męcz mechanika do skutku i tyle. Jak się podjął to niech zrobi dobrze. Oleju nie zmieniałeś czasem na inną specyfikację ?

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez ARobert
              Słyszałem o dodatkowym skręceniu sprężynki jak już wszystkie sposoby zawiodły
              tak się robiło to fakt ale to było za komuny z braku nowych części.
              Zamieszczone przez ARobert
              Oleju nie zmieniałeś czasem na inną specyfikację ?
              nie, cały czas jeździłem od początku do końca na tym samym oleju, shell helix 5w30

              Komentarz


              • #8
                no właśnie jeszcze nie zmienialem, bo i po co jak kapie??ale trzeba zmienic, tylko tez nie wiem na jaki, tzn nie wiem co jest ale chyba bedzie jakis syntetyk bo jest dosc rzadki

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X